December 09, 2013

Iblis Mencakar Rahim Wanita

Assalamualaikum

Tadi aku ada tengok Tanyalah Ustaz yang lepas dah.Tajuk 'Indahnya Perubatan Islam' bersama Ustaz Syarhan Syafie.Ada seoarang pemanggil kongsi masalah pasal anak perempuan dia yang ada masalah haid.

Anak Puan Naziah,berumur 18 tahun.Dia datang haid awal iaitu ketika berumur 10 tahun. Kitaran haid anaknya juga tidak teratur.Kadang-kadang empat,enam bulan,baru ada.Masalahnya anaknya selalu sakit perut.Dia sakit sampai masuk wad.Tapi doktor tak dapat kesan apa punca sakit walaupun telah menjalani X-Ray and macam-macam lagi*aku tak dengar sgt pemeriksaan yang lain.Doktor cakap,dia akan rujuk kepada pakar Psikiatri pula.Anak Puan Naziah cakap tak nak sebab dia bukan tidak siuman.Bila sakit,anaknya akan guling-guling sebab tak boleh nak tahan kesakitan itu.Bila masuk wad,tekanan darah dia agak rendah bila kena sakit ni tapi dia akan normal balik.

Jawapan:
Itu adalah senggugut.Bila kita pergi hospital,doktor tak dapat kesan penyakit itu.Jadi kita kena berbalik kepad Al-Quran.Apatah lagi perempuan,satu benda yang disukai di dalam tubuh perempuan itu iblis terlalu suka masuk ke dalam manusia ini untuk merosakkan otak.Apabila otak manusia dirasuki iblis otak ini boeh mengarahkan tubuh untuk melakukan apa sahaja.Sebab itu kita dengar bunuh ibu,makan pil kuda,bunuh ayah sebab akalnya dikuasai iblis pada ketika itu.Iblis suka tengok manusia gila dan iblis akan mendapat bonus apabila berjaya melakukan kerasukan dengan menjadikan seorang manusia itu gila sebab mereka sudah hilang kemanusiaannya.Hebatnya manusia berada pada akal.Perempuan,tempat yang paling iblis suka juga ialah rahim.Kerana Rasulullah S.A.W bersabda dalam hadis yang berbunyi,"Sesungguhnya pendarahan yang berlaku itu adalah kesan daripada cakaran iblis".Dalam rahim seseorang.Kenapa iblis cakar rahim seseorang?Pada umur 18 iblis dah ganggu rahim dia sebab ibli tidak mahu tengok umat Nabi Muhamad ramai atas muka bumi ini.Bagaimana cara untuk mengatasi dan merawat masalah ini?Kepada wanita yang mengalami masalh kitaran haid tidak teratur,guna kaedah ini,insyaallah:-

1.Ambil madu asli,letak depan sejadah buat solat hajat.
2.Baca dalam madu tersebut Al-Fatihah,Ayat Qursi,Selawat dan Surah An-Nahl ayat 69
3.Baca Ayat 69 sebanyak 21 kali.
4.Tiupkan dalam madu.
5.Ambil satu sudu madu letak dalam air suam dan minum satu kali sehari.
Kalau guna air Zam-zam lebih baik



5 comments:

Farhah Nasuha said...

Thanks for sharing dear . Ade pun petua , hehe . Saye pon selalu kena setiap bulan . Haha . Sakit memang sakit .

Pistachio Izzah said...

sama-sama..bnda yg baik spatutnya dikongsi b'sama :)

A SY said...

Anda ditag!
http://blalalableh.blogspot.com/2013/12/december-giveaway-by-fatin-diana.html
Please comment on my page back, terima kasih :)

Qeela Aini said...

Salam, singgah & follow sini :) Nice info :D
Kalau sudi follow la balik yea :D
Nak shout, shoutbox prob pulak..huhu

http://ourrandomrainbow.blogspot.com

Anonymous said...

ya Allah betul ni.. saye pernah try time kesakitan tu .. dan berhasil.. alhamdulillah